dimecres, 8 de febrer del 2017

Grettel i Hansel al teatre Can Rajoler




Avui dimecres 8 de febrer del 2017 els nens i les nenes de primer i segon hem anat al teatre de Can Rajoler a veure l’obra de Hansel i Grettel de la companyia Zum Zum.

Ens ho hem passat molt bé perquè feia gràcia i eren molt divertits els actors. La bruixa era molt divertida i graciosa: era una escombra amb dues llums que feien d’ulls, una branca que feia de nas i una peça de roba que li feia de vestit.
Voleu saber un secret?? L’actriu que es deia Martina li va treure (per jugar) la jaqueta al nostre company Adrià R.

Ens agradarà conèixer la vostra opinió!!!!


 

4 comentaris:

  1. Com a tutora de 2nA m'ha agradat molt. Els nens i a les nenes s'ho han passat molt bé.

    ResponElimina
  2. Com alumna de 2nA m'agradat molt i jo la voldria tornarla a veure !!!!!!

    ResponElimina
  3. A mi tambè m'ha agradat moltisim

    ResponElimina
  4. JULIA ESTUDILLO
    JO COM ALUMNE DE 2n A M AGRADAT MOLT I CREC QUE ELS MEUS COMPANYS TAMBE PERQUE ELS ACTORS EREN MOLT DIVERTITS.

    ResponElimina